Pages

Tuesday, November 23, 2010

Snö

Utomhus snöar det igen. Ganska så tätt faller flingorna i många olika storlekar.
Just nu är jag trött. Jag skulle verkligen inte alls känna för att stanna kvar på dansträningar i en och en halv timme och ännu efter det stanna kvar för Humpsvakars valmöte. Just nu innebär det inget viktigt för mig.
Helst skulle jag åka hem. Koka något varmt åt mig att dricka, äta en skål yoghurt och ringa upp Tatu på skype. I morse och under dagen verkade han så frånvarande, och jag undrar om något är fel, om han fortfarande mår dåligt som han gjorde då vi vaknade.

Och trots allt har jag orkat vara lite effektiv idag. Gjort klart två todareuppgifter och en javauppgift, rättat stavfel i (mitt och) Jonnys spel, suttit med på kopieringskaffet och skött prylförsäljningen och gått på en föreläsning. Jag vet inte hur jag orkar.

No comments:

Post a Comment