Pages

Thursday, March 26, 2015

Livbox mars

Boxen anlände redan för flera veckor sedan, men pga revision, jobb och krävande deadlines har jag varit tvungen att skjuta upp allt annat.


Mars månads Livbox innehöll flera produkter jag verkligen gillade; jag skulle till och med vilja påstå att den var en av de bästa jag någonsin fått.

Bangerhead Fresh Me Up! torrshampo var ett välkommet tillskott i min samling. Det doftar gott och inte så torrt som flera andra torrshampon kan göra, och det livar verkligen upp håret. Hur bra som helst, 10/10, would recommend.
Nailfix Yummy gummy nagelbandsolja ställer jag mig mer tveksam till. Det känns helt skönt på fingrarna, men tar en stund att sjunka in och luktar otroligt sött, nästan kväljande. Inte något jag vill använda varje dag.
Dove Oxygen Moisture shampo och balsam kom väl till pass då jag behövde nya, små burkar till min gymväska. De ska visst ge nytt liv åt håret, men jag har inte märkt något annat än att de verkar fungera bra. Vilket i sig är ett bra betyg, för jag har haft stora problem att hitta ett passande shampo den sista tiden.
I boxen följde också två parfymer med, en för kvinnor av Chloé och en för män av Calvin Klein. Båda doftar så standardparfym som en parfym bara kan göra. Rekommenderar ej.

Rimmel Provocalips är den bästa läppglansen/läppstiftet jag någonsin testat. Färgen är mycket pigmenterad, och det genomskinliga glanset får färgen att hållas på läpparna i över ett dygn. Det är inte ens en överdrift; jag hade det på mig genom en hel jobbdag utan att behöva stryka på mer färg, och nästa morgon fanns den fortfarande kvar. Alldeles perfekt då man t.ex. går på middag, för man behöver inte akta läpparna varken då man äter eller dricker! Det här är en produkt jag absolut kommer att skaffa i fler nyanser!
Lumene Bright Now Vitamin C ansiktskräm har jag inte testat ännu, men den doftar fräscht, och det är alltid roligt att testa nya krämer! Den här ska vara gjord på hjortron, och Lumenes naturnära produkter brukar fungera för mig.

Som sagt, en bra box denna månad! Är ni intresserade av att testa på den kan man beställa en egen Livbox på deras hemsida!

No comments:

Post a Comment