Pages

Tuesday, May 6, 2014

Varifrån kommer alla likes?

Tumblr-bloggen Books & Cupcakes hittar varje månad på en ny fotoutmaning, och för skojs skull beslöt jag mig för att göra utmaningen för maj månad. Jag har många gånger tidigare följt liknande koncept (exempel kan hittas på flera ställen i bloggen), mest för att det roar mig själv, men har inte förväntat mig någon uppmärksamhet till följd av det. Döm därför om min förvåning då mitt utmaningsfoto för 5 maj plötsligt började samla på sig likes och reblogs! Jag postade bilden mitt på eftermiddagen och gick några timmar senare på bio med Tatu. Då jag efter filmen plockade fram telefonen hade jag plötsligt en drös underrättelser från tumblr, och fler ramlade in under kvällens lopp. Det här om något gör verkligen att jag känner mig uppskattad!

Okej, 41 är typ ingenting på tumblr-skala, men det är mer än jag någonsin tidigare fått! ^^

Gårdagens avsnitt av Game of Thrones var förresten väldigt bra! Cersei börjar äntligen visa lite av sin andra sida åt publiken, och Podrick är ju bara för underbar!

No comments:

Post a Comment