Pages

Saturday, August 9, 2014

Livbox augusti

Till Emzis stora sorg måste jag meddela att det inte kommer att bli något inlägg för julis Livbox. Delvis för att jag tycks ha tappat bort lappen med information om de olika produkterna, och delvis för att augustis Livbox anlände för bara några dagar sedan och jag känner ett större kall att skriva om den.

Den här månaden har Livbox-teamet tagit kontakt med några skönhetsbloggar och bett dem välja ut var sin favoritprodukt till boxen.
 
Dolce&Gabbana Dolce duschgel är enligt beskrivningen en väldigt kvinnlig blandning av vita blommor (vad nu det sedan ska betyda). Själv tycker jag att den har en lite för stark doft som påminner om parfym. Det kändes mer som om man smorde in sig med eau de toilette än med en tvål.
Clinique All About Eyes ögonkonturkräm ska hjälpa mot mörka ringar under ögonen och lindra svullnader. Den känns riktigt skön att applicera även om jag inte kan vittna om några effekter ännu.
Batiste XXL Volume Dry Shampoo har jag använt tidigare och tyckt om. Torrshampoo är alltid bra att ha!
Lumene Arctic Sun Bronzer var en välkommen present eftersom jag ganska nyligen lyckats slå min bronzer i spillror och den knappt går att använda längre. Den har en trevlig nyans, jag tror att jag kommer att tycka om den!
The Body Shop Honeymania Body Butter är som de flesta av The Body Shops produkter. Den doftar fräscht, även om honung inte är min favorit av deras urval, och som lite tjockare än vanlig salva känns den skön att lägga på efter duschen.

Det var en riktigt bra box som damp ner i brevlådan denna månad! Skönhetsbloggare vet nog vad de håller på med, måste jag säga.

No comments:

Post a Comment