Pages

Monday, December 22, 2014

Livbox december

Årets sista Livbox har anlänt i en härlig, julröd färg!


Det första jag såg var den jättelika (i jämförelse med resten av förpackningarna) asken med tryfflar. Hittills har jag aldrig fått något ätbart i Livboxen, så jag måste dubbelkolla med boxens innehållsbeskrivning för att se att det faktiskt var ätbara tryfflar och inte någon prydnadsgrej. Men till saken, det vill säga boxens innehåll!

Calvin Klein Reveal EdP parfym gick inte hem alltför bra hos mig. Den doftar för kryddigt för min smak; jag hör till dem som föredrar blomdofter i mina parfymer.
Duc d'O:s handgjorda tryfflar var ingen dum bonus så här i juletider, men helt ärligt tycker jag att Brunberg gör bättre tryfflar. Jag har inte ätit upp alla ännu, och det säger ganska mycket.
LV fotkräm förslås man på förpackningen använda varje kväll. Tyvärr är jag väldigt dålig på alla sorters salvor som inte riktar sig till ansiktet, så jag är lite rädd för att den här kommer att bli och ligga någonstans i mitt rum.
Paese kajalpenna kom som ett välkommet tillägg till min sminksamling då min tidigare kajalpenna började vara inne på sista vässningen. Den innehåller riktigt lite glitter, men att den skulle hålla speciellt bra (som beskrivningen lovar) har jag hittills inte märkt. Tvärtom har den gått och förflyttat sig från min ögonfranslinje till ögonlocket under en kväll, men jag hoppas det berodde mer på lite för tjock concealer än väldigt dålig kajalpenna.
Rimmel ScandalEyes Retro Glam mascara är lite kladdigare än jag brukar föredra, men ger både fin färg och form åt ögonfransarna.
Vichy Aqualia Thermal ansiktskräm ska visst innehålla något extra mineralrikt spa-vatten som ska hjälpa till med att upprätthålla hudens fuktbalans. Nå, jag råkade faktiskt behöva en mindre behållare ansiktskräm att ta med mig till Sydamerika, så den här råkade anlända ganska passligt. Ännu ej testad.
Som extra bonus hade Livboxteamet dessutom lagt med en herrparfym, Calvin Kleins Euphoria Gold EdT. Tatu fick direkt ta över den, och hittills har han åtminstone inte klagat.

No comments:

Post a Comment