Pages

Friday, June 19, 2015

Livbox juni

Sommarens första Livbox bjöd på varierande innehåll!



Månadens färg var en ljuvlig ljusblå som åtminstone för mig förde tankarna till en varm sommardag.

Rimmel 60 seconds -nagellacket har jag inte hunnit testa ännu, men färgen är ljuvlig! Bilden får det att se ljusare ut än det är, egentligen har lacket en djup rubinröd färg.
Tandborsten från Jordan var en överraskning som fick mig att muttra lite då jag ganska precis köpt en ny tandborste. Det dröjer alltså en tid innan jag tar den här i bruk.
Hudkrämen från Bernard Cassiere har jag inte heller testat eftersom de senaste Livboxarna alla fört med sig en ny hudkräm, och jag knappt hinner med i svängarna. Den är dock i behändigt reseformat!

Kubiss London Face Powder är säkert min favorit från den här boxen! Jag behövde ett nytt puder, och så kom det är som ett brev på posten (hehee). Enligt min erfarenhet sitter det här pudret riktigt bra på huden och börjar inte kännas torrt. Det hålls också länge! Nyansen jag fick är No.2 Candle.
L'Occitane Verbana Shower Gel med doft av citron är en till liten reseförpackning jag inte öppnat ännu. Livboxens arbetare tycks gilla L'Occitane, och eftersom jag själv har bra erfarenheter av deras handkräm kan jag ju inte direkt säga emot.
Compeed skavsårsplåster var en till extra present i boxen, och sådana kommer nog alltid väl till pass!

Lumene Natural Code Eye Intensifier var jag först lite misstänksam mot eftersom jag typ aldrig använt någon annan färgs eyeliner än svart, men efter att ha provat den är jag stormförtjust. Lite extra färg i sminket passar väl till sommaren! Dessutom är den här pennan vattenfast, så man kan sola och simma allt man vill utan att färgen rinner bort!
Rexona Maximum Protection Confidence är en lite annorlunda deodorant; den påminner till konsistensen om en tjock salva och trycks ut genom små hål på ovansidan av burken då man vrider på bottnet. Doftar gott gör den nog, men få se om den lever upp till löftet att man ska svettas mindre med den på.

No comments:

Post a Comment