Pages

Thursday, October 22, 2015

Nya boots!

Hösten 2013 konfronterades jag med en personlig tragedi då mina älskade, bruna stövlar gick sönder. Ack, vilka problem man möter här i världen! *dramatisk musik*

Jag tycker i allmänhet inte om att leta efter nya skor (för att inte tala om nya byxor! Det är en hel diskussion för sig!) och försökte på alla sätt ta reda på om de kunde lagas, men skomakarens svar var ett klart och tydligt nej. Då mina egna försök med silikon och diverse andra medel inte heller bet tvingades jag inse att deras saga var all. Sedan dess har jag hållit ögonen öppna efter ett par nya, men inga jag sett eller/och provat har hittills fallit mig i smaken. Men i söndags hittade jag äntligen rätt och kan nu glad i hågen traska ut i höstvädret med detta fina par på fötterna! Hoppas de håller längre än det senaste paret...


De går bra att ha på också då man underhåller katterna på balkongen.

No comments:

Post a Comment