Pages

Friday, March 26, 2010

Fredag

Det blev en "jaha"-morgon idag.
Med det menas att jag vaknade i tid (lite över 8), steg upp och fixade allt i ordning. Sedan satte jag på datorn för att ladda min ipod.
"Hmm, det räcker säkert om jag far till andra mattatimmen."
Klockan blir kvart över 10 då jag borde starta.
"Men...jag tar och sover en kvart, jag är jättetrött."
Vaknar klockan 12.
"Mjaha..."

Elektroniklaskarens (laskare=laskuharjoitus=räkneövning) andra timme han jag till, men fast jag satt med facit framför mig förstod jag inte uppgifterna. Gee, jag ser fram emot den tenten...
Lunch på TF lyfte upp livsandarna igen innan jag tog mig till laskutupa i huvudbyggnaden. Jag räknade en halv matematikuppgift, märkte att jag gjort ett fel i början och suddade ut allt. Niklas dök upp, vi gjorde en fysikuppgift, och sedan stack vi båda därifrån. Jag är so not in the mood for doing math, men kommer knappast att vara det på hela veckoslutet heller, och jag måste få de här uppgifterna räknade till måndag. Plus kanske 3 st till. Awesome.

Det här blir ett tröttsamt slut på dagen. Jag tror jag snart åker hem och väntar på ifall Ini hör av sig, och laddar in bilderna från Melvins 3-årskalas samtidigt.

No comments:

Post a Comment