Pages

Saturday, October 30, 2010

Födisfest och keikka

Petras födelsedag var tidigare i veckan, men på grund av diverse saker gick vi ut och firade den igår fredag. Bowling stod på programmet, och det var en trevligt blandad samling figurer på plats. Eftersom det också var fredagen före Halloween hade vissa av oss tagit på sig något extra, som en sorts maskeradkostym kan man väl säga. Till exempel såg Stella och Leo så här stiliga ut:
Happy couple in freaky hairdos
Bowlingen gick semibra för mig; när vi räknade ihop totala poängen var det Stella som vann på den banan jag spelade på. Och eftersom det var jag, Tatu, Leo och Stella på samma bana så satte vi våra namn (till statistiken och poängräkningen) som LoLchampions. Jag spelade som Tristana, Stella som Annie, Leo som Shen och Tatu som Janna. Vill ni se hur de ser ut, gå till den här sidan. För oss alla utom Stella är det typ våra favoritchampions namn vi använde. Och roligt hade vi!
Tatu strikes a pose!
Like you do.
And you?
Efter att idag ha tillbringat hela dagen hos Tatu var det på kvällen dags för min första keikka med dansgruppen Rumpskakar! Vi hade bara en dans på programmet, men eftersom dansen var Muppet Show sminkade vi oss till små dockor med röda kinder och hjärtformat läppstift på läpparna. Med andra ord såg jag ut så här, förutom att håret dessutom var flätat:

:*
För balettens del gick keikkan bra, men tydligen kunde man inte säga detsamma om orkestern. Men i alla fall hade vi roligt!
Nu ska jag försöka att inte tänka på hur extremt roligt det är att lyssna på när killarna spelar LoL men man själv inte får komma med för att de redan har en så bra uppsättning.

No comments:

Post a Comment