Pages

Wednesday, October 27, 2010

Modellerande


"Nå idag skulle jag gifta mig, men sen kom jag på att jag hade mattetent, så jag for och skrev den i stället."
Det var orsaken jag idag angav då folk undrade varför jag såg ut såhär:

Egentligen behövde Betty en modell till sitt prov. Hon går den här hösten en intensivkurs i maskering och sminkning, och temat för provet idag var bröllop. Därav den fina makeupen och frisyren. Jag gillade båda enormt! Även så blommorna som jag fick behålla efter sessionen eftersom Betty inte behövde dem. De höll sig ganska så bra hela dagen och pryder nu vårt köksbord.

Fler bilder hittas på min bilddagbok.

Mattetenten gick förresten helt bra. Jag gjorde rätt som inte orkade stressa inför den. Rumpsträningarna idag var väldigt roliga då vi övade in ungefär halva Snake Charmer-dansen. En jätterolig dans som faktiskt passar otroligt bra till sin musik och har flera roliga rörelser. Killarna kommer att gilla den!

No comments:

Post a Comment