Pages

Saturday, June 1, 2013

Bildkavalkad

Det känns inte som om jag haft något speciellt att skriva om den senaste veckan, förutom mina två tenter som inte är så intressanta. Därför lägger jag i stället upp några (host) bilder som ni kan beundra. Så gott som alla är tagna från mitten av maj framåt.

1. En butik jag hittade i Linköping. Ville lite ha den där skylten.
2. En del av en härlig middag med orkestervänner
3. Städtalko bakom Urdsgjallar, på "out of sight, out of mind"-platsen.
1. Jag på TF:s årsfest i mars i år. Sminket och håret fixades av duktiga Stella!
2. Det er for vildt
3. Dans på TF:s avslutande sitz
4. Promenad på SOF
5. Ett kvitto från Ylonz. "Uppå TF dricks ej vatten..."
1. Chokladfontän på Tubas och Monicas tuparen
2. Härlig sallad som lunch hemma en dag
3. Drycktestande en viss kväll
4. En lapp jag skrev för att få folk att sluta dumpa skräp på min plats i styrelserummet. Ordförande tyckte "Denied!".
5. HBL slår till igen. "Vem behöver k-vapen när det finns Nato?"
Varför förkortar ni det till k-vapen? Varför, HBL?
1. Topi sov i en lustig ställning
2. Chillande på terrassen i gott sällskap
3. Lyxefterrätt
Till sist några söta styrelseflickor på TF:s årsfest.

No comments:

Post a Comment