Pages

Thursday, October 14, 2010

NaMö

Det vill säga Teknologföreningens nationsmöte, som just nu är i full gång. Jag sitter här för att...tja, mest för att jag ska bli vald till prepkurskoordinator (dvs ansvarig för att ordna Teknologföreningens prepkurs för abiturienter nästa år) och därmed "måste" vara på plats för att kunna presentera mig själv och säga varför jag är bättre än andra kandidater. I realiteten är dock jag den enda kandidaten, vilket innebär att jag automatiskt blir vald så länge ingen annan ställer upp och omröstning måste ordnas. För tillfället är vi på §10 Beslut om grundande av Husfond och alla paragrafer hittills har gått ganska snabbt. Det som ligger framför oss är dock Beslut om godkännande av reviderade arbetsordningar och reglementen. Bara själva rubriken får mig nästan att rysa, jag har en känsla av att det kommer att ta länge.

Vad jag valt att roa mig med medan jag väntar på att få ställa mig upp och presentera mig själv är att göra matematikuppgifter ("ta inspiration" av Mickes dito), ircca samt leka med min webcam om beslutit sig för att fungera igen. Bilderna kan ses i min bilddagbok, några lägger jag också in här i inlägget.

Och tro nu inte att jag inte lyssnar på vad styrelsen och kuratorn säger! Ett öra är helatiden riktat ditåt, och det viktigaste snappar jag absolut upp. Jag gör bara lite annat vid sidan om.

Simply Black and white

I Askungestil!

Snart är det vinter!

Som huggen i sten

No comments:

Post a Comment