Pages

Thursday, February 6, 2014

Today was a good day

För att vara ärlig så tycker jag om att få gratulationer, både direkt eller över internet. Oberoende av hur lätt det är att gratulera någon över sociala medier så har jag ändå blivit otroligt glad över vartenda en liten post som dykt upp på min profil idag. Personerna som skrivit dem har ändå brytt sig såpass mycket att de tagit en liten stund av sitt facebookbläddrande för att skriva ett meddelande åt mig. Det låter kanske inte som mycket, men nog är det något!

Också i övrigt var det en riktigt bra dag. Vädret var fint, och Tatu gav mig genast på morgonen tre volymer av mangan Pokémon adventures som jag börjat samla på. En av volymerna råkade innehålla den sötaste scenen någonsin, då Chuchu och Pika träffas för första gången:


Mangan är fantastisk. Påriktigt.
Idag var jag dessutom och hämtade mitt kandidatexamensbetyg, så jag har nu ett officiellt bevis på att jag är över halvvägs genom min utbildning. Det är ganska så häftigt det också!


No comments:

Post a Comment