Pages

Thursday, July 15, 2010

Random Day

Vet inte riktigt vad jag ska säga om den här dagen, egentligen. Jag träffade Tatu och vi var och såg Shrek 4. Filmen var faktiskt riktigt bra. Inte den bästa i Shrek-serien, men ett bra slut på det hela. Mer säger jag inte eftersom jag vet många som inte har sett den som inte vill bli spoilade. Innan filmen hann vi också träffa Leo och Stella och planera den inkommande filmkvällen. Återigen har vi en alltför lång lista på filmer vi vill hinna se.

Det har kommit många reaktioner på mitt förra blogginlägg, mest av folk som jag nämner i det. Men det har varit roligt att märka att folk har nöje av det jag skriver! Sådant värmer och stärker självförtroendet.

Hemma såg jag först på när Tova spelade Portal, och sedan slogs jag med Paypal en lång stund. Varför ska de gömma väsentlig information så jäkla bra? Men jag fick betalningen fixad, vilket innebär att jag snart kan beställa en ny skjorta åt mig från xkcd store. Frågan är bara vilken av de här två skjortorna jag ska välja. Sudo make me a sandwich är bara så bra, men detsamma gäller My normal approach.




För att nörda ner er lite mer tänker jag också länka en video vars greatness jag inte kan komma över. Doug Walker gör 50 impressions in 50 seconds och är, som alltid, väldigt rolig och mitt i prick. Så ni kan se på den medan jag kopplar upp Ventrilo och börjar spela Age of Empires II.

No comments:

Post a Comment