Pages

Tuesday, July 20, 2010

Sveaborg

För det första: bilder från idag hittas här. Jag laddar kanske upp någon bild här i texten, men inte desto mer.

Denna eftermiddag-kväll tillbringades på Sveaborg i goda vänners sällskap. Tatu, Stella, Leo, Emzi och jag hade en liten och mycket trevlig picknick i den varma solen och svalkande vinden. Vid åttatiden började skuggorna krypa allt längre över oss, och vad som var tänkt att bli en liten sväng utvecklades till en entimmes promenad över Sveaborgs murar. I det skedet började Emzi leka mer med sin kamera och fick taget helt massor av fina bilder! Vackra vyer och många romantiska foton av de båda närvarande paren. Seasons of love?
Tröttheten slog till i färjan på väg tillbaka. Då började vi alla gäspa, vissa mer än andra (läs: jag). Och nu sitter jag och önskar mig bort till min bekväma säng. Ändå kan jag inte stänga av datorn på en stund.
Damn you, internet!


1 comment: