Pages

Wednesday, July 20, 2011

Dag 11: Detta är typiskt mig

Det här blir i listform, eftersom en flytande text är svår att skriva kring ett sådant här ämne.

  • Att sitta sent uppe och spela League of Legends med mina vänner, och samtidigt vara lite missnöjd över att jag inte hinner spela så mycket annat. Skenheligt och dubbeltydigt, jag vet.
  • Att börja läsa en bok och sedan inte kunna lägga den ifrån mig förrän jag läst ut den.
  • Att humma och nynna på sånger då de dyker upp i mitt huvud, oberoende av var jag befinner mig. Senast i bussen denna morgon.
  • Att vilja se många filmer men ändå aldrig sätta sig ner och sätta på dvd:n.
  • Att vara hungrig hela dagen och ändå inte äta ordentligt då jag har chansen. Det här draget har dykt upp under det senaste året och gör mig lite orolig ibland, speciellt då jag inte orkar äta hälften så mycket som tidigare.
  • Att bli på dåligt humör då någonting går dåligt och låta det gå ut över de som finns nära till hands. Man kan ju inte bara skriva trevliga saker hit.
  • Att ta på mig för mycket ansvar.
  • Att sätta för stor press på mig själv
Åtta punker får räcka för den här gången. De som känner mig kan ju komma på fler om de vill. :)

No comments:

Post a Comment