Pages

Tuesday, November 29, 2011

Kampens golv

Det är lite hårt att sitta på, men vad gör man inte för konsten...eller i detta fall fandomen. Köandet till Nightwishs midnight release har börjat, för vissa redan på morgonen; då jag gick förbi här kl. 11:30 i morse var redan en flicka på plats. 4,5h senare hade kön vuxit till närmare 20 personer, vilket betyder att jag och Tova helt säkert kommer att få träffa bandet ikväll. Whee! :)
On the downside: min kind är svullen och värker efter att visdomständerna drogs ut idag, men jag hoppas att värktabletten jag tog snart kickar in. Enligt tandläkaren är den så stark att jag inte får köra bil eller dricka alkohol under 24h efter att jag tagit den, så jag hoppades att den skulle fungera också. Hittills inget. Hmph! Men om fyra timmar får jag åtminstone ta följande vanliga tablett. Hoppas bandet förstår vad jag försöker säga, då munnen öppnas högst en centimeter...

No comments:

Post a Comment