Pages

Wednesday, October 5, 2011

Dans och lägenhet

Minne från kvällens träning: sjuk ryggrad, överansträngd vad och ett misslyckat hopp.
Nåjo.
Åtminstone hann jag både räkna klart en räkneövning (nå...nästan. Så mycket jag kunde) och besöka lägenheten idag. För de som missat det: jag har fått en lägenhet! :D Eller rättare sagt vi: jag, Stella och Tatu. Stellas farmor har nämligen flyttat ut från sin lägenhet i Norra Haga, och eftersom den är för stor för en studerande att bo ensam i ville Stella att jag och Tatu skulle flytta in med henne. Idag började vi riva ner tapeter (de är gamla och fläckiga; vi ska måla i stället) i vardagsrummet, och under de följande veckorna ska sovrummens tapeter följa samma öde. Såvida det inte går att måla över dem, vill det säga. Men om allt går väl kommer vi att kunna flytta in inom två månader.
Hur awesome är inte det!

1 comment: