Pages

Thursday, February 16, 2012

Hosta

Vilken natt, säkert den värsta på länge. Trots att jag valde att inte fara på träningar efter att ha hostat hela dagen, åkte jag ändå hemhem för att hälsa på föräldrarna. Men då det var dags att sova fick jag inte sömn; först för att jag frös. Då jag dragit ett till täcke över mig blev den punkten bättre, men i stället värkte min rygg så att jag fick ligga och vrida mig i ytterligare någon halvtimme. Förkylningen tycks ha slagit till på nytt, och den här gången på annat sätt än senast. Den gången gav den mig feber, den här gången står tydligen muskelvärk, sjuk hals och hosta på programmet. Idag har jag också svettats hela dagen, oberoende av om jag är inomhus eller utomhus.
Förhoppningsvis blir det bättre tills jag åker till Åre på lördag. Att vara sjuk där skulle inte riktigt vara önskvärt.

No comments:

Post a Comment