Pages

Tuesday, January 1, 2013

En fin nyårshelg

Det kändes lite som om nyårsaftonen bara sprang förbi, eftersom jag hade så mycket för mig hela tiden. Dagen inleddes med brunch för TFS13 hemma hos mig, varefter hela nya styrelsen gav sig av på en lägenhetsrunda som räckte hela dagen. Åtminstone jag tyckte att det var jätteskoj att se hur och var alla bor, och överhuvudtaget är TF:s nya styrelse ett jättefint gäng att hänga med. Vi kom på en hel del konstiga och/eller upplysande saker under dagens lopp, av vilka den viktigaste säkert är att disponenten Granér har nycklarna till ordförande Boxxys happy place (och antagligen till alla andras också).


Lite efter sju lämnade jag styrelsesällskapet och åkte iväg till Ahenians och Karoliinas lägenhet där ett annat kompisgäng (inkl. Tatu) väntade. Ett par timmar spenderades där, bl.a. med att spela drinking gamet STDs in da Hoodz som Karo utvecklat till vår glöggfest för ett par veckor sedan. Lite före tio på kvällen promenerade jag och Tatu sedan hem där ytterligare ett kompisgäng väntade.
Fina flickorna!
Finfina gänget!
Så firade vi in nyåret med samma gäng som de senaste åren. Det kändes som en väldigt bra början!
Bilderna är Ninnis, förutom den första fyrverkeribilden.

No comments:

Post a Comment