Pages

Thursday, July 4, 2013

Rivstart

Gårdagen innebar många timmars bilsittande då jag och Tatu åkte iväg för att tillbringa en vecka i mitt sommarparadis Lökvik på Kumlinge. Själva resan bjöd på bättre väder ju närmare Åland vi kom och en intressant incident ombord på Alfågeln då motorerna stannade bara en kort stund efter starten (efter typ 10 minuter var de igång igen, så tydligen var det inget allvarligt fel). Väl framme hann vi dock knappt pusta ut och packa upp innan det bar av till kyrkan för en sista övning innan årets Lökvikkväll. Förra året uppträdde jag med ett soloframträdande, men i år hade jag inte tid att öva in något sådant så jag nöjde mig med att sjunga med i Lökvikkören. Lite prima vista förgyller ju livet!



Jag lyckades knäppa ett par bilder av kvartetten Eero, pappa, Jan och Camilla som sjöng en tonsatt dikt av Eino Leino.

No comments:

Post a Comment