Pages

Monday, October 28, 2013

Ny vecka, nya tag!

Veckoslutet blev inte lika fyllt av vilande som jag hade önskat, men å andra sidan hade jag roligt ändå. Tenten i Tieteen Filosofia gick nästan bättre än förväntat, även om den gjorde att jag måste stiga upp tidigt på lördag morgon, och efter den gick jag och Tatu på lunch till Vapiano. Lördag eftermiddag tillbringades på bokmässan och mat&vinmässan, och kvällen avnjöt jag på Pias och Toffes inflyttningsfest. Det var en av de roligaste kvällarna jag haft på länge och jag är full av beundran för deras nya lägenhet, speciellt den egenbyggda bardisken och Pias fantastiska arbetsrum innehållande bl.a. handgjorda Eeveelutions-plushies.
Under söndagen gjorde jag inget vettigt men är ändå helt slut nu då måndagen kört igång. Inte för att jag får sova den här veckan eller följande veckoslut heller. Fast sömn är tydligen överskattat.

Jag kommer inte undan skolan ens på bokmässan.

No comments:

Post a Comment