Pages

Thursday, December 26, 2013

Fest i dagarna tre

Julens släktträffar börjar nu lida mot sitt slut, efter att igår ha besökt moster och idag faster. Det är tur att jag har så härlig släkt att jag gärna träffar dem, annars kunde allt åkande hit och dit kännas lite tungt. Nu orkar man bra, även om jag nu börjar känna mig lite dåsig av att sitta inomhus helatiden.

Imorgon blir det dock ännu mer sittande, för då far vi ett stort gäng för att se på Hobbit del två, och på kvällen ordnar TFS13 en filmkväll med filmer "så dåliga att de är bra". På tal om det kan jag rekommendera att ni ser på The Room om ni inte sett den ännu, helst i sällskap med någon/några andra. Den är de dåliga filmernas Citizen Kane!

Nu skulle jag kunna spela Memoria, då jag nu en gång köpte det på Steams Holiday sale.

No comments:

Post a Comment