Pages

Sunday, March 9, 2014

Söndag

Jag har märkt att jag sällan har en dag då jag bara befinner mig på ett enda ställe, och idag var inget undantag. På eftermiddagen bar det av hem till Cami för att laga sushi tillsammans med några andra, och trots att det såg ut som om vi tillagade stora mängder försvann allting förvånansvärt snabbt då vi väl började äta.




Då jag befann mig så nära hemhemma passade jag också på att få paret till bokhyllan vi länge haft i vår lägenhet transporterad hem från mammas och pappas garage. Så nu har jag mer rum för böcker. Rejoice!


Som grädden på moset märkte jag också att följande kapitel av mangan Shingeki no kyojin (på engelska Attack on Titan) publicerats idag, så jag har något att njuta av ikväll också! Har ni inte sett animen rekommenderar jag den helhjärtat, för det är få serier som fått mig att sitta lika klistrad vid skärmen tills alla avsnitt var sedda.

No comments:

Post a Comment