Pages

Tuesday, July 15, 2014

Paket!

Att komma hem efter en resa och ha flera paket hemma väntandes är en rätt så bra känsla! Under min vecka på Åland och i Österbotten hann både min Livbox för juli och ett paket från Buzzador levereras, så jag fick genomföra två uppackningsritualer på en kväll. Jag har faktiskt hunnit testa en del produkter från bägge paketen, men har inte hunnit skriva något inlägg än så länge. Blir väntan olidlig kan ni läsa mitt inlägg om juni Livbox eller Emzis inlägg om den nyaste Livboxen (fast hennes innehöll lite andra produkter än vad jag fick i min).

För Buzzador testar jag denna gång Bic Soleil Bella rakhyvlar. Paketet innehöll mycket fler sådana än jag behöver, så om någon vill hjälpa mig testa dem får hen säga till!


Buzzadorpaketet innehöll också en Emzi.

1 comment: