Pages

Friday, October 31, 2014

Oktoberbilder

Jag är för trött för att formulera ett ordentligt inlägg, men vill ändå uppdatera bloggen med något, eftersom jag tycks vara ganska dålig på det nuförtiden. Den ekvationens lösning är att visa er bilder av händelser och situationer under oktober som jag inte bloggat om.

Oktoberfestklädd   -   Den första snön i Otnäs  -  Morgon på busshållplatsen 

Mysbelysning hemma en kväll  -  Rosa bandet-rosor fast de är vita

Macarons på Leos födelsedagsfest  -  Församlingsvalskaffe och -bulle  -  Talkoöl. Det är inte alla firmor som är så generösa mot teknolotalkogarbetare!

Snacksbordet under Leos födelsedagsfest 

 Kanske bäst av allt var att jag vann en giveaway på Tumblr och därmed fick denna bok skickad åt mig helt gratis! Jag har inte läst den ännu, men har hört mycket gott om den (på Tumblr, naturligtvis) och ser fram emot att stifta bekantskap med ytterligare en författare!

No comments:

Post a Comment