Pages

Friday, August 14, 2015

#JourneyToSplits

De som följer mig på Instagram fick i juli stå ut med en hel del bilder på mig i olika stretchningsställningar. Orsaken till denna kavalkad av bilder var blogilatesutmaningen #JourneyToSplits. Den gick ut på att det för varje dag i juli fanns en viss stretchning man skulle göra, ta bild på sig själv stretchandes, och ladda upp den på sitt instagramkonto. Eftersom jag längtar tillbaka till de dagarna jag kunde gå ner i spagat tog jag entusiastiskt itu med utmaningen, och resultatet var en konstant ström av bilder under en månads tid. Roligt var det, och lite resultat tyckte jag mig också kunna urskilja!

Här är alla stretchingbilder jag tog under utmaningen (ja, de är bara 30 stycken). I större format finns de på mitt instagramkonto, som bl.a. kan hittas via länken i sidebaren. -->

Sedan bara iväg mot nya utmaningar!
A photo posted by Frida V (@leothil) on

No comments:

Post a Comment