Pages

Sunday, January 2, 2011

A Happy New 2011

Nyårsnatten detta år lyckades faktiskt slå den förra, vilken hittills varit den bästa för mig. De 525600 minuter som gick mellan de båda tolvslagen lyckades till stor del sprida lycka och glädje omkring sig, och jag hoppas att de föjande 525600 minuterna blir åtminstone lika bra!
Men åter till själva nyårsnatten. Nyårsaftonen började med att på morgonen vakna hos Tatu, förflytta sig hem till mig, ta sig till stan och träffa ett stort gäng kompisar, vandra iväg till en tjejs 30-årskalas/nyårsfest, småspringa till senatstorget för att hinna till tolvslaget, i två omgångars bilskjuts åka hem till Panu, och slutligen kl 6 på morgonen åter ta sig hem till Tatu och somna. Han och jag räknade ut idag att vi varit tillsammans i 72½ timme nonstop, börjandes på torsdag eftermiddag och slutandes idag på eftermiddagen. Inte hör ni mig klaga i alla fall!

Lite minnen från nyåret:
"Cheers!"

Leo, Stella och Petra

Trollface och...någonting annat
:)

Fyrverkerier vid Domkyrkan

Panu och Janne var stiliga

Emzi var söt

Leo och Stella också

<3

Wille hade en kartbok och en nalle som sällskap en stund

The girls in black are getting to you.

3 comments:

  1. Verkligt synd att ja redan hade lovat bort mitt nyårsafton, ni verkade ha helt otroligt roligt. Nästa år måst ja komma ihåg de :D

    ReplyDelete