Pages

Tuesday, September 18, 2012

Två outfits

Under en paus från föreläsningstransparangläsandet (det blev ett långt ord) tänkte jag visa er två outfits som jag råkat föreviga på bild.

Den första är från slutet av förra veckan, då jag beslöt mig för att köra en outfit med hög nördfaktor. Minecraft t-skjorta och Portal örhängen från J!NX, och Deathly Hallows symbol-halsband från GraphmagicsEtsy. Åtminstone örhängena drog till sig mycket uppmärksamhet under min vandring genom Otnäs, nörderiets centrum.

Idag kastade jag på mig lite mer avslappnade kläder och satsade mer på håret och makeupen. Skjortan är ett arv från min kusin Lila, och byxorna köpte jag förra veckan från Gina Tricot (de dubblerar som träningsbyxor). Det syns lite dåligt på bilden, men jag har på mig mitt älskade Fantasy Flower örhänge från EMP, och har för dess skull dragit tillbaka håret från ansiktet med en inbakad fläta från benan ner till högra örat. Avslappnat passar speciellt bra på tisdagar då sena träningar väntar.

No comments:

Post a Comment