Pages

Saturday, October 6, 2012

Hello, is it me you're looking for?

Hello, I've just got to let you know.

Jag har råkat få mig själv in i någon sorts personlighetskris just nu, en kris som tar sig i uttryck genom att ta bort alla mina känslor. Att jag inte gjort något skolarbete på hela veckan känns ingenstans, ett faktum som tidigare skulle ha fått mig att vrida på händerna och kallsvettas, och hemma känner jag sällan för att göra någonting. Jag har inte spelat någonting på vare sig dator eller Xbox sedan före NATOM, och saknar det inte ens eftersom jag inte har lust att göra någonting.
Då Tova och jag igår började diskutera Halloweenkostymer var det första gången på en vecka som jag var genuint entusiastisk över någonting, och det kändes lite som att försöka slå sig ut ur en puppa. Jag är inte helt säker på vad som orsakat det här mentala tillståndet, men jag hoppas att jag kan slå mig ur det, hellre förr än senare.

On a related note, om precis en vecka är det premiär för TF:s spex Robin Hood! Alla iväg till Spexets hemsida och beställ biljetter!

No comments:

Post a Comment