Pages

Friday, September 17, 2010

Överraskning

En trevlig överraskning dök upp på facebook ikväll. Tydligen har den nystartade sidan lounasaika.net, som visar Aalto-universitetets restaurangers dagsmenyer, lovat att lotta ut en veckas lunchbiljetter till Täffä (Teknologföreningens restaurang) bland de som like:ar sidan på facebook. Och tydligen råkade jag vinna veckans lottdragning, så imorgon får jag ett paket gratis lunchbiljetter. Jag som nästan aldrig vinner något! :D Det var en glad överraskning så här på kvällskvisten.

1 comment:

  1. ÅH... Mat är alltid gott :D
    Jag brukar sällan heller vinna något,eller jag kommer ihåg att jag en gång van en vad heter det. Korköppnare..? Till läskedrycker, sådant där.
    Inklusive fem stycken hårsnoddar.
    Båda gångerna på någon typ av 'skollotteri'

    Eller jag tror jag vann en gosedjurs isbjörn när jag var 9 också...

    ReplyDelete