Pages

Sunday, January 2, 2011

Lista

Eftersom jag inte vill fara och sova riktigt, riktigt ännu stjäl jag en lista från Emzi.

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Roadtrippade med studiekompisar.

2. Höll du några av dina nyårslöften?


Jag gav inga.

3. Fick någon du känner barn?

Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?

Som tur inte.

5. Vilka länder besökte du?
 
Inga alls, kom jag fram till efter en lång stunds tänkande.

6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?

Stressfri tid under skoldelarna av året.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

22.5. vågar jag ganska starkt gissa på.

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
 
Kanske låter jag cheesy, men jag tänker säga att träffa, lära känna och falla för Tatu.

9. Vilket var ditt största misstag?


Ingen aning.

10. Vilket var ditt bästa inköp?


Min dator.

11. Vad spenderade du mest pengar på?


Egna pengar...säkert mat.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?


Tatu, mina vänner, dansen och teatern. Om och om igen.

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Flunssa, lätt illamående och sådant.

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?

Pink Floyd.

15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?

Bättre, definitivt. Trots all stress under hösten.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Svårt att säga.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?


Bortslösande av tid.

18. Hur var din julafton?
 
Riktigt trevlig och traditionell med familjen.

19. Blev du kär?

Ja.

20. Vilket program har varit det bästa på tv?

Kanske vårens Kuorosota.

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?

Nä. Hatande är inte bra.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?

Den frågan blev för svår.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Soundtracket till Rent.

24. Önskade du dig något som du fick?


Egen dator.

25. Önskade du dig något som du inte fick?


Lite det ena och det andra.

26. Vilken var årets bästa film?


Kanske The Expendables eller There will be Blood.

27. Vad gjorde du på din födelsedag?

Gick ut med ett litet, litet kompisgäng.

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?


Oj oj så många!

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?

Sådan som jag vill ha.

30. Vad fick dig att må bra?

Vännerna och pojkvännen.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

Säkert Emppu eller Tuomas.

32. Vem saknade du?


Mina Sverigesystrar.

33. Vilken var din bästa månad?


Svår fråga. Juli, eventuellt.

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?

Spenderat mindre tid på onödiga saker.

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?


Det får vi väl se.

No comments:

Post a Comment