Pages

Thursday, January 20, 2011

Ny idé

Sitter egentligen på föreläsning i kursen Introduction to Software Engineering, men eftersom det är en kort paus under vilken alla diskuterar en pausuppgift passar jag på att skriva ett snabbt inlägg här (vi diskuterar etik för software engineers, om ni var intresserade). Jeanette lade för några dagar sedan ut en lista på sin blogg, som jag tänkte att kanske kunde vara en rolig idé för mig också att följa. Beroende på min fritid idag börjar jag med den antingen idag eller imorgon. Kanske det uppmuntrar mig till att uppdatera min blogg lite mer även i framtiden.


Dag 1: Presentera mig själv
Dag 2: Mina föräldrar
Dag 3: Mina syskon
Dag 4: Mig genom livet
Dag 5: Min bästa vän/mina bästa vänner
Dag 6: Mina intressen
Dag 7: Sanningar om mig själv som ingen vet
Dag 8: Min musiksmak
Dag 9: Här bor jag
Dag 10: Den här veckan
Dag 11: Detta är typiskt mig
Dag 12: Mina drömmar/mål
Dag 13: Mitt favoritminne
Dag 14: Detta ångrar jag
Dag 15: Det här året
Dag 16: Det här tycker jag om mig själv
Dag 17: Det här upprör mig
Dag 18: Det här får mig att må bra
Dag 19: Det här får mig att gråta
Dag 20: En första ...
Dag 21: Mina rädslor
Dag 22: Min favoritplats
Dag 23: Det här saknar jag
Dag 24: Det här lever jag för

No comments:

Post a Comment