Pages

Saturday, December 10, 2011

Fullpackad dag

Det händer verkligen mycket idag. Morgonen inleddes på lite dåligt humör, eftersom tentläsandet dagen innan inte kännts nära nog tillräckligt. Tenten själv gick däremot oväntat bra, även om jag var besviken på att det inte var en enda fråga om character encoding. Nåja, alltid kan man inte vinna. Min assemblerkod borde åtminstone ge bra poäng.
Dagen fortsatte med att ta mig in till stan - genom ett ösregn - för att träffa resten av familjen och äta lunch med dem. Det var länge sedan vi alla åt ute tillsammans, så det gjorde det lite extra trevligt!
Nu sitter jag i metron på väg till sörnäs där TrotsAllts julfest ska gå av stapeln. Lite "hur gick det nu såhär?"-känsla har jag nog angående pjäsen vi ska spela upp - jag blev ju indragen för bara ungefär 2 veckor sedan! Men å andra sidan vet jag hur bra pjäs TA åter gjort. Och slutligen är det ikväll Within Temptations konsert på The Circus! Full dag, men worth it!

No comments:

Post a Comment