Pages

Sunday, December 25, 2011

Julklappar!

Presenter! What's not to like? Tydligen har jag varit snäll i år. Här bilder på några av mina favoritpresenter!


Brödrost av mormor, miniraklettjärn av moster, Hufflehalsduk<3 av bästaste pojkvännen, Lord of the Rings trilogin på engelska, nagelsax och finhandskar av föräldrarna, Rocky Horror Picture Show och The Unforgiving av Tova (jag trodde jag hade den, men märkte då jag flyttade att jag mindes fel), ett armband jag själv valt stenar till av andra moster (min kusin tillverkar smycken, och då jag senast var på besök hos henne funderade vi tillsammans ut ett armband som jag tyckte om), och ett ankare att ha om halsen av Aleksi.


 Ankaret kom i en fin, fin ask!


 Huffle<3


Bästa LotR med illustrationer av Alan Lee!

No comments:

Post a Comment