Pages

Friday, October 9, 2015

Ett skepp kom lastat

Veckan känns med allt lite extra spännande då jag fick hämta ut fyra paket av varierande storlek igår. Mitt första lass med Foreverprodukter har med andra ord anlänt, och jag ser väldigt mycket fram emot att testa på dem!


Det fjärde paketet var månadens livbox, som också kommer att bli den sista jag får på ett tag. Produkterna har börjat upprepa sig lite för mycket för min smak efter att ha mottagit boxen varje månad i över ett år; jag har inte rum för eller behov av fler fuktighetskrämer och ansiktskrämer (för att inte tala om läppomador!). Däremot rekommenderar jag fortfarande boxen åt de som är intresserade av att testa nya produkter varje månad. Jag använder antagligen mindre makeup och produkter än medelbeställaren, men har ändå varit glad åt över 90% av produkterna varje månad. Användningen är sedan det som släpat efter.


Vad boxen innehöll denna månad får ni läsa om i ett senare, skilt inlägg! Här en liten sneak peak:


Foreverlådorna visade sig innehålla mer produkter än jag förväntat mig, vilket var en glad överraskning! Argi+ var en av de första burkarna som åkte upp ur lådan och rakt i bruk, för jag har viljat prova på den produkten hur länge som helst!


Mycket stuff att läsa igenom också, så den lilla fritid jag har nu på veckoslutet går säkert åt till det!


Idag morgon kändes extra trevlig då jag åter kunde börja dricka min favoritgel! :) Hoppas den hjälper mig slåss mot denna envetna flunssa!


No comments:

Post a Comment