Pages

Wednesday, December 23, 2015

Dan' före dan'!

Imorgon är det julafton! Vart har tiden riktigt tagit vägen! Adventstiden började ju nyss? Vi flyttade ju riktigt nyligen? Inte kan det vara nästan ett år sedan jag flög iväg till Sydamerika?!

Huh, jag kan inte ens föreställa mig hur snabbt tiden kommer att gå då jag blir äldre, då det redan nu känns som om åren bara flyger förbi. Å andra sidan tycker jag att jag hunnit med väldigt mycket på ett år, så kanske det jämnar ut det hela.

I år firar jag för första gången inte jul med familjen; i stället firar jag och Tatu med hans föräldrar. Att inte vara hemma på julafton känns väldigt främmande, men å andra sidan ska det bli intressant att se hur Tatus familj firar jul. Vi kommer ändå att delta i båda av mina släktfirande, det enda på juldagen och det andra på julannandagen, för jag kände inte att jag kan byta bort hela min jul på en gång. Dessutom verkar inte Tatus familj ha några särskilda traditioner de dagarna som han ville vara med om, så det råkade passa bra!

Alla presenter är nu inslagna, väskan packad och förväntningarna börjar stiga. Riktigt snart pyser vi iväg på julfirande, och jag blir mycket förvånad om bloggen uppdateras innan mellandagarna.

God Jul!


No comments:

Post a Comment