Pages

Thursday, May 27, 2010

Audrey

TrotsAllt var ju bara awesome idag! Äntligen fick vi övat ordentligt, så att det faktiskt kändes som en repetition. Förhörsscenen blev alldeles awesome, och Lottes heartfelt talk med Holly blev mycket bättre än det verkade då man bara läste scenen. Ledsen att jag svamlar på om det här när ni inte förstår vad det rör sig om, men teatern gör mig så glad att jag måste tala om det. Kom och se på pjäsen sedan när den har premiär i höst! Den kommer att bli alldeles awesome!

Idag testade vi också till större del våra scenkläder+accesoarer. Ser jag inte för fabulous ut? ;)

2 comments:

  1. Sv: Precis >< Men både Norges och Islands låt gillar jag bättre än Sveriges så det gör egentligen ingenting, men det hade ju varit lite skoj att få gå vidare ^^

    ReplyDelete