Pages

Friday, May 28, 2010

Hemligheter!

Jag antar att jag borde nämna det här också. Så...jag tror att jag har hittat en pojkvän åt mig. ^__^ Det är inte "facebook-official" ännu (hehehe), men det verkar utvecklas i god riktning i alla fall.
Måste jag dra hela historien?
Fine...
Jag träffade Tatu på nyåret via (min jättegoda vän) Stellas pojkvän Leo. Då bytte vi redan nummer, men jag visste ju inte riktigt vad jag tyckte. Ett par veckor senare fick jag en textare (=ett sms) av Stella där hon bland annat nämnde att Tatu skulle vilja se mig, "han tyckte du var söt :)". Leo tycks skvallra ganska bra. Just saying! Jag träffade honom på en spelkväll i januari ännu, men sedan såg jag inte honom förrän i maj. Eller var det april? Anyhow, då först började jag tycka att "hmm, kanske". Stella lobbade förstås mig vidare i den riktningen och drog med mig att se på Clash of the Titans med henne, Leo, Tatu och Joni. Den kvällen gav nog försmak, men riktigt någonting blev det på en filmkväll förra veckoslutet, som jag också bloggade om. Och riktigt säker börjar jag inte vara förrän nu då en vecka gått. Vi får se hur det här går...förhoppningsvis bra!

Nu kanske jag har skvallrat tillräckligt också. Imorgon är det filmkväll hos Stella, yays!
Well hi there, hello there, welcome to my world...

1 comment: