Pages

Wednesday, August 3, 2011

Dag 13: Mitt favoritminne

Det här är omöjligt att svara på, eftersom jag bara under de 21 år och 6 månader jag levt upplevt så många - många - fina minnen. Jag har ingen favorit av dem, men jag kan räkna upp några av mina bästa minnen.

  • Första filmkvällen hos Tatu, då vi också blev ett par
  • Snorklande i blue lagoon vid Comino, Malta
  • Emottagandet Furahakören fick i en församling i Karatu, Tanzania: blombladsregn, blomkransar om halsen, khanga-tyger till alla kvinnor och trummor åt männen - och det innan vi börjat sjunga
  • Soluppgång över Serengeti
  • Barndomssomrar med kusinerna, då indianerna ännu smög omkring i Lökviks djungel
  • Gemenskap utan gränser på Lekholmen, oberoende av vilket år
  • Att stå på scen med TrotsAllt-gänget och njuta av att pjäsen är färdig
  • Dansa ut sin glädje på Studio90:s vårföreställningar
  • Spelkväll med familjen
  • En natt av LoL-spelande med det gänget, då alla fick mig att skratta så mycket att jag var rädd att väcka resten av familjen
  • Humpsvakar&Rumpskakar som sjunger "Kom du ljuva" för mig på min födelsedag
  • Solig morgon hos Tatu då vi äter morgonmål i trädgårdsgungan
  • Picknick på Sveaborg i goda vänners sällskap
  • Promenader i den underbara naturen kring Punkaharju tillsammans med familjen
  • Bilresa genom Norges fantastiska landskap
  • Fefoträff i Göteborg då systerskapet med Nessi och Teddy uppstod
  • Glassätande på Kitees torg
  • En kvälls questande i Lord of the Rings Online med Stella, Leo och Tatu

No comments:

Post a Comment