Pages

Monday, August 8, 2011

Dag 16: Det här tycker jag om mig själv

Well, damn. Vad svarar man på något sådant? Hmm.
Jag tycker om mig själv, för det mesta. Jag är inte alldeles nöjd med mitt utseende, men oftast försöker jag bara acceptera det, och emellanåt är jag riktigt nöjd med mig själv. Jag gillar inte mitt temperament, speciellt inte det faktum att jag faktiskt kan gå från "zero to bitch in 0,9 seconds" om jag har en dålig dag. Jag tycker om mina musikaliska talanger: sångrösten, rytmsinnet, pianospelandet och det faktum att jag faktiskt kan känna rytmen i kroppen och därmed ha lätt för att dansa. Likaså är jag stolt över de IT-kunskaper jag har, även om de inte är ens i närheten av många av mina studiekompisars. Vad jag inte gillar är att jag är så dålig på att hålla kontakt med folk. Jag ringer så gott som aldrig någon, vilket antagligen är en stor orsak till att jag tappat kontakten med många gamla kompisar.


Det får väl räcka. Förresten så gick blodgivningen idag bara bra. :)

No comments:

Post a Comment