Pages

Friday, August 12, 2011

Regndag och svullen fot

Utanför fönstret öser regnet ner, själv sitter jag hemma vid datorn och försöker översätta ett pressmeddelande. Det blir inget jobb för mig idag eftersom jag inte kan stödja på min vänstra fot överhuvudtaget. Igår på dansträningarna lyckades jag med full fart sparka foten upp i ett bord (vi tränade i Stora salen), vilket nu har resulterat i en svullen fotrygg, blå lilltå och väldigt ond mittersta tå. Jag kan böja på dem och kan i princip stödja på foten någotlunda, men det gör alltför ont för att jag skulle vilja ge det några större försök. Förhoppningsvis är det något som blir bättre ganska fort, speciellt som Humpsvakar och Rumpskakar ska åka till Danmark nästa vecka, och det vill jag verkligen inte missa. Showen på söndag får jag nog däremot ge upp, skulle jag tro.

No comments:

Post a Comment