Pages

Wednesday, August 10, 2011

Träff med Trotsallt

Tanken var att hela teatergänget skulle träffas hos Stella L igår (tisdag) omkring klockan 15, men det visade sig i stället att vi dök upp på väldigt varierande tider. Trots att träffen blev kort för min del var det skoj att se en del av Trotsallt-gänget! Plus att jag fick en del scenkläder med mig hem, däribland den röda klänningen och de svarta klackskorna som köptes för mitt behov. Det var också roligt att få se Stellas lägenhet och snabbt träffa hennes pojkvän Paul, samt bli bjuden på kladdkaka och te.
Varför Trotsallt är så fantastiskt kan man fråga sig. Åtminstone blev allt så mycket bättre efter att ha träffat på några kära vänner! Och ännu mer energi fick jag efter höstens första träningar med Rumpskakar, där bl.a. Göran och Teflon var med efter en lång paus, och vi fick se bilder från Geishas bröllop.

No comments:

Post a Comment