Pages

Monday, September 7, 2015

Buzzador: Vileda Windomatic

Hur roliga kampanjer Buzzador än ordnar så kan de inte erbjuda dig gratis stuff varenda gång. Däremot kan de låta en köpa produkter till ett billigare pris, så att man har större möjlighet att testa en ny produkt. Jag har blivit erbjuden flera sådana kampanjer under årens lopp, men oftast tackat nej för att jag inte varit säker på om produkten är något att ha. I augusti kom dock ett erbjudande om att få testa på Viledas Windomatic-fönstertorkare, och det behövde jag inte fundera länge på innan jag tackade ja.

Fönstertorkare? hör jag er nu fråga. Så här ser den ut:


Den fungerar i princip som en liten dammsugare och är till otroligt stor hjälp då man tvättar fönstren. I stället för att använda en gummiskrapa som tvingar vattnet att rinna neråt och gör att du sedan måste torka upp allt vatten som droppar ner OCH torka av fönstret, suger den här manicken upp vattnet och eliminerar därmed så gott som totalt behovet att torka av fönstret efter att man tvättat det.

Orsaken till att jag kunde besluta mig så snabbt var att jag faktiskt provat en sådan här tidigare, och kunde konstatera att den betydligt förkortade tiden det tog för mig att tvätta fönstren. Att arbetet dessutom blev lättare och att min hushållspappersanvändning sjönk rejält var som grädde på moset. Förutom fönster kan den också användas då man tvättar speglar.

Orsaken till att jag skriver det här inlägget är, nå, ärligt sagt för att det hör till (att vara en Buzzador och gå med i kampanjer innebär att man också förbinder sig till att publicera sina åsikter på ett eller annat sätt), men också för att dela med mig av möjligheten att skaffa den här produkten. Jag tvivlar på att det är något de flesta skulle köpa spontant, men om ni genom att läsa min text blev intresserade så har ni nu en god möjlighet att köpa produkten till reducerat pris. Genom att använda rabattkoden VILEDAWINDO Hobby Halls nätbutik kan du köpa Windomatic med 30% rabatt! Det innehåller dock inte fraktkostnader. Rabattkoden kan användas fram till 30.9.

Jag får inga fördelar eller provisioner av det här, för de som undrar. Jag bara gillar produkten och vill rekommendera den till flera personer, så att de kan förenkla sina liv lite grann. :)

Buzzador är ett företag vars kunder vill få sina produkter testade och utvärderade av vanliga människor. Genom att skapa ett konto på Buzzador kan man få möjlighet att prova på olika produkter i utbyte mot att man berättar om produkterna ("buzzar") både online och offline. Medlemskapet är helt gratis. Är du intresserad kan jag skicka en länk åt dig!

No comments:

Post a Comment