Pages

Friday, May 7, 2010

"Do you always begin conversations this way?"

Tova såg på The Princess Bride idag igen, och jag catchade några scener jag med. Har bara sett den en gång, men oj ett sådant intryck den gjorde! Underbar humor, och Cary Elwes är bara för bra! Den har åkt in på listan över mina favoritfilmer.
Life is pain, highness! Anyone who says differently is selling something.

Ett extra TrotsAlltmöte blev det idag också, hemma hos Jolin. Stefanie fick jag lockat med till gruppen, så fast Nanna måste hoppa av verkar vi ändå kunna få ihop tillräckligt med folk. Speciellt om Nadja och Stella får lockat med sig var sin vän till. Men eftersom Emzi påminde mig om att inte avslöja för mycket hemligheter tänker jag inte säga mer än att pjäsen kommer att bli awesome då den är klar!

Och jag är lite sjuk. :< Ont i halsen och tjock snuva, farao också! Få se hur jag orkar med LANet på TF imorgon.

2 comments:

  1. Alla måste komma och se den för att se hur fantastisk den faktiskt är!

    ReplyDelete