Pages

Sunday, May 30, 2010

Officiellt

Finns det inte på Facebook finns det inte på riktigt, sägs det ibland. Nå, idag blev my relationship status facebook official så då måste man väl anse att det finns på riktigt.
Bara som en kommentar. Jag har inte så mycket att skriva om. Filmkvällen-natten-morgonen-dagen igår-idag har sugit ur en hel del energi ur mig, så det skulle ändå inte bli något vettigt om jag skulle försöka skriva något. Vi såg på bra filmer, åt goda saker, och nu lyssnar jag på soundtracket till Rent. Härlig musikal och underbar musik! Och nu i veckan ska jag antagligen träffa både Sanna och min kusin Ylva.

***
If it's not on Facebook it doesn't exist, you can hear people say sometimes.Well, today my relationship status became faceook official, so I guess you have to say it's real then.
Just as a comment. I haven't got that much to write about. The movie night-morning-day yesterday-today took a lot of my energy, so it wouldn't be anything good if I tried to write. We saw good movies, ate good food, and now I'm listening to the soundtrack from Rent. Lovely musical and wonderful music! And this week I'm probably going to see both Sanna and my cousin Ylva.

No comments:

Post a Comment