Pages

Tuesday, June 28, 2011

Dag 7: Sanningar om mig själv som ingen vet

Vad är det här för rubrik egentligen? Hur ska jag kunna veta vad folk vet om mig eller inte? Jag minns inte om jag har berättat någon viss sak om mig själv åt någon viss person, vilket skulle göra att det inte längre är något som ingen vet. Och en filosofisk fråga; vad är saga och vad är sanning?

Jag vet ärligt talat inte vad jag kan skriva här. Att jag är osäker på mig själv? Att jag blir upprörd över småsaker ibland? Att jag ibland glömmer bort att äta lunch? Att jag har väldigt svårt att ta misslyckanden? Att jag helst tillbringar en ledig dag vid datorn? Jag tror inte att en enda av dessa är något som ingen känner till. Och ärligt talat...om jag visste något om mig själv som ingen annan känner till, varför skulle jag berätta det här om jag inte har berättat det för någon annan?
Tänk på det.

No comments:

Post a Comment