Pages

Wednesday, June 15, 2011

Elektronik - igen

Mindre kan man ju bli förbannad över. Resultaten från den senaste tenten i Elektroniikan perusteet, kursen på TKK som jag avskyr mest av alla de kurser jag är tvungen att ta, publicerades igår kväll. Jag lyckades visserligen höja min totala poängsumma med två sedan förra tenten jag skrev, men det lämnade mig ett poäng under godkänt. Ett poäng. Ett poäng. Hur mycket mer frustrerande kan det bli?
Min studiekamrat Chrisse gav mig visserligen ett bra tips: att gå till klagotillfället och se om jag kan få klagat till mig ett till poäng, men av någon anledning tvivlar jag lite på det. Jag är inte bra på att klaga åt främmande människor, och om de inte ville ge mig det poänget i tenten, varför skulle de vilja det nu? Nå, kanske försöka duger. Annars skriver jag den tenten än en gång i höst!

No comments:

Post a Comment