Pages

Monday, June 13, 2011

Php/html

Vad kan man säga om veckoslutet annat än att det var både upp och ner. På lördag eftermiddag slogs jag ut av någon magbobba, alternativt solsting (jag tror själv på det senare), så det var inte mycket jag kunde göra halva dagen. Å andra sidan mådde jag riktigt bra redan samma kväll, så den samt söndagen tillbringades hos Tatu - även om han tillbringade halva söndagen med att spela Warhammer tillsammans med Panu, Max och Niklas. Men strunt i det, det innebar ju bara att jag fick The Sims 2 Djurliv installerat och testat på min dator!
And that line made me feel a bit like an oldfag.
Drinklist of awesome

Hur som haver. Idag är det jobbdag igen, men tack vare att jag har fått kasta mig in i websideuppdatering har den varit mycket mer givande än databasrensningsjobbet hittills. Html och php är mina goda vänner!

No comments:

Post a Comment