Pages

Monday, August 20, 2012

Soon

Jag tänker inte ens försöka beskriva det gångna veckoslutet, för det är omöjligt att helt förklara det för någon som inte var där. Sena kvällar, fantastiska stunder, båtturer, musik och gemenskap är säkert det närmaste jag kan komma utan att vara alltför specifik. Men fast jag nu är hemma kommer min blogg inte att leva upp de kommande veckorna eftersom jag tidigt, tidigt imorgon åker iväg till Portugal med Stella, Leo och Wille. Det är en både planerad och väldigt spontan resa, och det ska bli väldigt intressant att besöka ett nytt land och semestra tillsammans med ett kompisgäng.
Jag insåg ju förstås inte att jag missar de två första danslektionerna i Studio90, men det får jag bara försöka överleva. En sådan tur att jag har en syster som kan upplysa mig om vad jag missat, även om hon snart flyttar till Karis. Jag får visst börja hänga på Skype igen.

No comments:

Post a Comment